dijous, 19 de juny del 2008

Saco las uñas si es necesario...

No he conocido en la vida, de momento, persona tan amable, cariñosa, buena persona y buena profesional en su trabajo como mi hermana. Y no lo digo porque sea mi hermana y yo la quiera por encima de casi todo, no. Lo digo porque es cierto, porque la evidencia lo constata, y cualquiera que haya tenido la oportunidad de conocerla mínimamente, no le haya envidiado nada, y la haya querido un poco, lo podrá corroborar.

Es por ello que no consiento a nadie, NADIE, ni de este mundo ni del otro, ni de este planeta ni extraterrestre, ni companyera suya, ni colega del trabajo, ni familiar, ni nadie que diga por ahí ni una sola palabra mala de ella.

Si hay que sacar las uñas, las saco. Menuda soy yo para defender a quién quiero. ¿Verdad? Si hay que hablar con quién sea, hablo con quién sea; si hay que..., lo hago. Pero que nadie ponga en duda lo profesional que es mi hermana con todo lo que hace; que nadie le haga dudar de su potencial nunca más; que nadie la critique a sus espaldas nunca más... De lo contrario, y no es ni una amenaza ni nada, simplemente se trata de una afirmación objetiva, el mundo sabrá quién es Gemma (si no lo saben ya, por supuesto).

Met, ¡tu sí que vales un imperio y parte de otro! Te lo digo yo, que sé de qué hablo, ¿ok?

Un besazo a todos, y uno muy especial para ella. ¡Muahhhh!

6 comentaris:

Laura rus ha dit...

das stimmt!


;)

Anònim ha dit...

Ei però què li passa a la Noe? Què li ha passat algo? Es que ahir li vaig enviar un missatge i no ma contestat! Què té?
Ada

Anònim ha dit...

Gràcies Gemma.
Sé que hi ets i que sempre hi seràs. I encara que a vegades no t'ho digui prou o no tinguem prou temps per parlar de totes les coses que ens passen el dia a dia; em sento més forta i més viva quan penso que et tinc al costat.
Ja sé que pots treure les ungles i que ho faràs si cal, però ara em toca a mi fer aquest aprenentatge. Treure-les quan calgui, perquè els gats, per mansos que semblin, sempre tenen les ungles per poder-se defensar.
Em reitero, gràcies per la força que desprens!
T'estimo

NOMET

Marta Contreras ha dit...

Jo vull una germana com la Gemma :)

Susi ha dit...

Molt bé Gemma!
Les germanes són per això! per fer-se costat i estimar-se.
Sou afortunades de comptar l'una amb l'altra.
Et dóno tota la raó! La Noe és un cel!! I si algú no ho sap apreciar és que no té els sentits preparats per rebre tanta positivitat!
Una abraçada!!
Susi

Santi ha dit...

Si algú ha de subscriu-re el que diu la Gemma, jo mateix!!

Un petó per les dues!!