diumenge, 7 de juny del 2009

"LA CARA I LA CREU", de Santi Fornell


- Qui? Grup Pastbal_teatre, dels Pastorets de Balsareny.

- De qui? Idea i text original de Santi Fornell i Caparrós.

- Qui (2)? Noemí Gudayol, Mertixell Fenoy, Santi Fornell, Josep Fornell, Josep M. Soler, Roc Carulla, Climent Ribera i Gemma Gudayol. Ivan Villanueva (tècnic de so i llums).

- Quan? Diumenge 12 de juliol de 2009 - dues sessions (tarda i vespre).

- On? Sala El Sindicat de Balsareny.

- A quina hora? Confirmat! 18:00 pm (1a sessió) i 21:00 pm (2a sessió).

Us hi esperem a tots! :)

Nota: l'espectacle conté escenes de violència explícita i no és recomanable per als menors.
PD: fotografia original d'Emilio Jurado: http://www.flickr.com/photos/emiliojurado/


2 comentaris:

Unknown ha dit...

Gudayol, actúa usted muy bien. Vava preparándose para que la fichemos en Sotacabina. Con unos cuantos ensayos más, ensayos, ensayos, más ensayos; la ficha el TNC. Lástima que el texto y la dirección no acompañan. Bastante flojitos.

Gemma ha dit...

Agudo, gràcies pel seu comentari. I sobretot, gràcies per assistir a l'obra, de debò que em va emocionar!
Haurà de parlar amb el meu representant, per això del fitxatge, però ja li avanço que la clàusula de rescissió no és excessiblement elevada, ho podran assumir perfectament! ;)
M'alegra que opini sincerament sobre l'obra, i que no oculti la veritat. Les crítiques sempre són constructives. Si més no, jo me les agafo així i m'agrada que me les diguin, tant si m'agraden més com si no m'agraden tant!
En continuem parlant! :)
Una abraçada.