dimarts, 23 de febrer del 2010

Ballem aquest vals?

Després d'alguns anys de tantes freakades eurovisives i de tanta "porqueria" televisiva en aquest sentit, només per tenir audiència i ressò (talment la sortida de to d'ahir de John Cobra, per exemple), etc., etc., etc. ... sembla ser que, finalment, el sentit comú ha posat seny a aquest concurs de la cançó que tanta poca tirada té a Catalunya però que, en canvi, a la resta d'Espanya agrada moltíssim! ;)
Tot sigui dit que a mi m'agrada força! Em diverteix, no ho sé...

Penso que el vals de Daniel Diges, aquest any, té possibilitats! I si no en té, és igual! És una cançó bonica, d'aquestes que a mi també m'agraden, vaja! (Sóc perfectament conscient que no és del gust de la gran majoria, ho sé..., però, aquest punt de tendresa que desprèn, a mi, m'encanta!).

Aquí la teniu:



http://www.youtube.com/watch?v=aPRG0NGpTBY

2 comentaris:

Edu Solanas ha dit...

Vaig riure molt amb l'espectacle del Cobra, jejeje, crec que és la primera vegada que TVE es va cagar en tot per no poder dir "vayamos a publicidad"... El vals del Diges també m'agrada i me n'alegro que no hagi guanyat cap friki ni cap triunfito :)

Gemma ha dit...

Ídem! :)
Tot i que a mi, algun dels triunfitos m'agraden eh, ja ho saps. Però n'hi ha cada altre... que vaya tela.
Hem de fer la quedada general per veure el "Song contest" in family, eh! Quan és exactament?
Qui hi ha candidat per Andorra, aquest any?
Merci pel comentari, Edu! :)