divendres, 6 de maig del 2011

Dilema

Tinc claríssim a qui no votaré! ;) Ni als responsables DIRECTES de l'endarrocament del Cinema Español de Navàs, ni als que van destrossar el parc de l'Alzineta per construir-hi pistes de pàdel...

Per tant, de les 4 opcions més fermes que hi haurà al meu poble el proper 22 de maig: CiU, PSC, ERC i CUP, les dues primeres les descarto d'entrada. I en queden dues. Dues que, si bé es podrien complementar directament i no caldria que ara em trenqués el cap per veure a quina votaré, han decidit de presentar-se per separat...

ERC o CUP, CUP o ERC... No ho sé! Encara em queden dies per decidir-me... però, sigui com sigui, tinc un DILEMA!


http://youtu.be/0OU36XIQss8


http://youtu.be/va5PUyLseUA

Seguiré reflexionant-hi...

2 comentaris:

Ada Guilà ha dit...

Però Gemma que no vas a la llista d'ERC?? I dubtes de votar-los? Ai ai ai....

Gemma ha dit...

Ei Ada! No no, no vaig a la llista d'ERC, no! :) Ton germà m'ho va comentar, però jo no estic per política activa aquests anys... :)
En canvi, on sí que figuro, és a la llista de suport de la CUP, la que els anima a presentar-se a les eleccions com un partit més! :) O sigui que el dilema, tot i que falten 3 dies... encara el tinc! :)