diumenge, 7 de març del 2010

"BORRACHA"

Gràcies a un dels millors nois del planeta i bon amic meu, l'Edu, vaig conèixer el Miquel. El Miquel era l'encarregat de dirigir, durant tot el dia d'ahir, el rodatge del nou videoclip d'un dels meus grups de música preferits, STROMBERS, per al seu llançament a nivell espanyol. I, gràcies al Miquel, vaig poder-hi aparèixer d'extra/figurant! Amb un look tant "texà" com vaig poder trobar, amb texans, camisa blanca màniga curta, armilla texana i bambes converse, jo, tota decidida, cap a Cardona falta gent!
Quan en tingui el resultat, ja el penjaré.
De moment, i malgrat ser-hi puntualment a les 9 del matí amb una cara de son que feia caure de cul, l'experiència va ser molt bona, m'ho vaig passar molt bé, i vaig poder veure com treballava l'equip de professionals del Miquel & companyia de ben a prop!
El resultat serà molt bo, n'estic segura!
Aquí us deixo la cançó de "Borracha". Ara, l'han reeditada i hi ha força canvis tant musicals com, fins i tot, de lletra (aquesta és l'original del seu primer disc)!
Ah, i no us ho perdeu, la lletra la va escriure el BERTO, el qual va venir a fer-hi la seva aportació artística particular, també! ;)



PD: i, no us emborratxeu gaire, que queda lleig! Petons!

4 comentaris:

.:milko:. ha dit...

Penja'l quan surti que et volem veure Strombeaaaaaaar xD

joanfer ha dit...

Jo ja estic impacient... ;P
T'imagines que això sigués el teu llençament a la gran fama??

Gemma ha dit...

Ui, em sembla que encara queda moltíssim per això... per no dir, que segurament no arribarà mai! Però bé, d'il·lusions també es viu, oi? :)
Gràcies Joan!
I sí, ja el penjaré ja quan surti, això està fet!

Garbí24 ha dit...

Borracheres d'aquestes van prou bé