dilluns, 22 de desembre del 2008

Renovar-se o morir! ;)

Enguany he canviat de personatge! Sí senyor, per fi he fet un pas endavant, sempre endavant, en la meva trajectòria a l'associació de pastorets de Balsareny. Tot i que el pas definitiu no el faré fins que pugui interpretar un diable, tant me fa quin, Satanàs o Llucifer, però un dels dos! Només per les ganes que des de fan tants i tants anys que tinc de fer-lo, ja sé que me'n sortiré prou bé! Perquè, de vegades, a la vida, la il·lusió hi fa molt més que qualsevol altra cosa, oi? Hauré d'esperar que la gent de la junta dels Pastorets de Balsareny deixi de ser tan masclista com ho és ara i permeti a una dona fer de diable.
Un diable no és un àngel caigut del cel? Oi que ho diuen? I si els àngels del cel els poden interpretar dones, perquè en teoria no tenen sexe, per què coi jo (per no dir una paraula més grossa) no puc fer de Llucifer! Aix, és que em treu de polleguera aquest tema eh! ;) El dia que m'ho permetin faré festa grossa! I us ho comunicaré, no en dubteu! Perquè sé que el dia, un dia o altre, arribarà. Que quan poso la banya a un lloc... ;)
Però bé, enguany, com a mínim, he deixat de banda la bondat de la Verge Maria per passar a ser una pastora enèrgica i amb empenta, que està farcida de diners (ben al contrari que l'actriu que la interpreta, la qual, de la grossa d'avui i de cap any no n'ha vist pas ni un duro... bé, ni un cèntim d'€uro) i que es casa amb un home tartamut! I no és que no em faci una mica de peneta deixar enrere el personatge de la Mare de Déu, perquè, en el fons, té la seva gràcia, sobretot si tu ets d'una manera de caràcter ben diferent i et costa canviar de registre per semblar que no hagis trencat mai cap plat. Però ja ho diuen, renovar-se o morir, oi? Doncs estic molt contenta amb aquest nou repte d'enguany! No sé si me'n surto prou bé encara. Sempre que es comença un paper per primera vegada potser es va una mica coix... però la il·lusió hi és. I només amb això ja penso que tan malament no deurà pas sortir, no?
Si algú vol veure'n el resultat, dels 4 dies que hi ha representació a Balsareny (25 i 28 desembre i 4 i 11 de gener), jo actuo els dies 28 i 11. Cada personatge té un o més actors que l'interpreten; així es dóna oportunitat a molta més gent d'intervenir-hi i no hi ha perill de quedar a l'estacada davant d'una possible malaltia imprevista d'algú!

http://www.pastoretsbalsareny.cat/

Molt bon Nadal a tothom, bones festes i els millors desigs per a l'any nou 2009 que d'aquí a ben poc encetarem.

Una abraçada ben càlida per a tothom.