dilluns, 14 de juliol del 2008

En vull una, de vareta màgica!

Un toc per aquí, un toc per allí, i tot solucionat!
Tant de bo en tingués una d'aquestes...
I és que de vegades, a la vida, em fa l'efecte que quantes més coses intento arreglar, més coses espatllades entren a dins del cistell, a l'espera que les toqui amb la vareta màgica. Però, ai senyor, si sabessin que no en tinc cap, de vareta..., potser no s'hi acumularien com ho fan ara, no!

Una darrera l'altra, de mica en mica, caldrà anar-les posant al seu lloc. No es pot fer tot de cop, oi que no? El tema, és, però: si acabo podent-ne aconseguir una, de vareta, serà prou potent com per a solucionar-ho tot? En tinc els meus dubtes... Però una cosa és clara: no deixaré de buscar-la mentre pugui! Si la trobo, us la deixaré sempre que la necessiteu, d'acord? I si no la trobo, almenys us podré indicar per on no cal que busqueu, perquè allí no la hi trobareu pas.

2 comentaris:

Susi ha dit...

Hi ha altres paraules per referir-se a la vareta màgica: paciència, constància, bona voluntat...
Però també funcionen! el que passa que no van tan de pressa!
Un petó
Susi

Anònim ha dit...

Clar que no la trobes, ni la trobaràs enlloc per més que busquis. Però sí que hi és, existeix, jo l'he vista, està amagada, molt amagada. Però jo l'he vist dins teu.

Gemma, tu ets la vareta màgica... si més no, a la nostra familia. No sé què fariem sense tu.

Gràcies per ser-hi.

NOMET