diumenge, 10 d’agost del 2008

Es va espatllar... però ho he arreglat! :)

Ahir a la tarda vaig arreglar la bikinera (aparell elèctric per fer sandivitxos de pernil dolç i formatge) que ens van regalar els nostres amics de Navàs quan vam fer el sopar d'innauguració del piset de Manresa.
Va ser una putada que, el segon dia en què la fèiem servir, se'ns acudís posar-hi doble de formatge del cremós i es fongués de tal manera que acabés entrant a dins de la resistència on hi ha els cables que fan funcionar la bikinera, bo i deixant-la fora de servei!
Doncs ahir, amb paciència, la vaig desmuntar tota, la vaig ben netejar, la vaig tornar a muntar i al final, malgrat la meva poca esperança, va tornar a funcionar.
Tant de bo totes les coses a la vida fossin tan fàcils d'arreglar com aquella bikinera! Oi?

Un petonàs de diumenge!