dilluns, 11 d’agost del 2008

WALL-E

Wall-E, aquest robot tan simpàtic, la pel·lícula del qual han estrenat a la gran pantalla fa poc, realment és un robot entranyable i carismàtic; tant, que a mi em va encantar veure'l en pel·lícula.

Malgrat el poc diàleg que hi ha, no és una pel·lícula gens gens pesada, de fet, ni te n'adones que parlen tan poca estona.


A banda, vaig anar-la a veure en català. Jo sempre potencio el cinema en català. Penso que si no hi ha espectadors que vegin pelis en català, mai no acabarem tenint un bon doblatge al català, a l'alçada del llegat de doblatge que hi ha en castellà, per exemple. Per tant, cap a veure-la en català s'ha dit! Fa il·lusió que un robot parli la teva llengua... :) Tot i que, de fet, va dir ben poca cosa el pobre...


Així, doncs, que si us feia mandra acompanyar-hi als més menuts de la casa, no patiu, també és apta per a adults; o potser sóc jo, que encara tinc ànima de Peter Pan... ;)